Płatności i dostawy

Dostawa

DOSTAWA 99+  Darmowa dostawa dla zamówień opłaconych “z góry” o wartości minimum 99 zł oraz z wyborem sposobu wysyłki za pomocą kuriera Inpost. Przesyłka pobraniowa – koszt 17,50 zł przy zamówieniach do kwoty 99 zł, powyżej tej wartość – koszt 2,50 zł.

Dostawa GRATIS przy zamówieniach przekraczających kwotę 99 zł oraz dla produktów ze specjalnym oznaczeniem.

Poniżej kwoty 99 zł koszt wysyłki kształtuje się w granicach 15 zł

Terminy wysyłek: Wszystkie towary staramy się wysyłać w ciągu 24-48 godz. roboczych. Może się zdarzyć, że danej pozycji w momencie zamawiania nie mamy (wypadek losowy lub błąd na magazynie) to w takiej sytuacji informujemy o tym niezwłocznie wraz z podaniem terminu dostawy.

Uwaga: Sposób dostawy i płatności należy wybrać samodzielnie.

Dostępne formy płatności

  1. przelew tradycyjny: 0 zł
  2. płatność elektroniczna eCard: 0 zł
  3. pobranie przez kuriera Inpost: 2,50 zł
  4. płatność w paczkomacie przy odbiorze koszt 5 zł
  5. dostawa Olsztyn i okolice gotówka przy dostawie: 0 zł
  6. Karty płatnicze:
    Visa
    Visa Electron
    Mastercard
    MasterCard Electronic
    Maestro

Informacje dodatkowe

  1. Wybierając usługi kurierskie InPost – wysyłasz paczki w dowolne miejsce na terenie kraju. Wszystkie usługi w serwisie krajowym realizowane są z dostawą do drzwi odbiorcy. Dostawa następnego dnia roboczego. Gwarantowany termin dostawy max. 4 dni robocze.

    Szczegółowy regulamin dostaw można znaleźć TU

    Paczkomaty Inpost

    • system skrytek pocztowych do nadawania i odbierania paczek
    • dostępne przez 24 h przez 7 dni w tygodniu
    • w dogodnej lokalizacji, szybko i bez kolejek

    Paczkomaty InPost to system skrytek pocztowych, służący do odbierania  paczek 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.

    Osoba robiąca zakupy przez Internet – po zamówieniu przesyłki do Paczkomatu InPost – otrzyma SMS i e-mail z kodem odbioru. Aby odebrać przesyłkę wystarczy wpisać na panelu Paczkomatu InPost numer telefonu komórkowego oraz otrzymany kod odbioru, a skrytka z oczekiwaną przesyłką otworzy się.

    W ciągu 2 dni roboczych od momentu nadania paczki, przesyłka znajdzie się w paczkomacie. Odbiór paczki jest możliwy o dowolnej porze dnia czy nocy.

    Jeśli Klient nie odbierze przesyłki w ciągu 3 dni, zostanie ona przewieziona do najbliższego Oddziału InPost. O adresie, pod którym paczka będzie czekać do odbioru Klient zostanie poinformowany SMS-em i e-mailem. W przypadku nieodebrania przesyłki w ciagu 14 dni od momentu doręczenia jej do Paczkomatu InPost, InPost zwróci przesyłkę Nadawcy na jego koszt, pobierając opłatę równą kwocie nadania tej przesyłki.

Zalety urządzenia Paczkomat

  1. Paczkomaty InPost to innowacyjne rozwiązanie korzystne zarówno dla Klientów, jak i dla sklepów internetowych. Nowa usługa gwarantuje firmom, oferującym zakupy on-line, szybki, wygodny i tani odbiór paczek przez ich Klientów, a samym Klientom pełną satysfakcję z dokonywanych zakupów.

    • wygodne odbieranie paczek z paczkomatów bez oczekiwania w kolejce, bez zbędnych dokumentów
    • dostępność Paczkomatów 24h/7 – niezależność od kurierów, czy godzin otwarcia punktów pocztowych, samodzielne decydowanie o porze i lokalizacji odbioru paczki
    • doręczenie przesyłki do Paczkomatu InPost najpóźniej w ciągu 2 dni roboczych od dnia nadania
    • powiadomienie o oczekującej paczce w Paczkomacie InPost e-mailem i SMS-em
    • stały monitoring kamer wideo, gwarantujący bezpieczeństwo przesyłek w Paczkomatach InPost

Rozmiary skrytek (gabaryty)

Gabaryt

Wymiary (cm)

A

8 x 38 x 64

B

19 x 38 x 64

C

41 x 38 x 64

Dopuszczalna maksymalna waga przesyłki w Paczkomatach wynosi 25 kg

Cookies, czyli ciasteczka, to niewielkie pliki tekstowe zawierające dane informatyczne, które pozwalają na prawidłowe funkcjonowanie stron serwera. Są one przechowywane w urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki te pozwalają na rozpoznawanie urządzenia użytkownika i odpowiednie dostosowanie wyglądu do jego indywidualnych potrzeb. Cookies pełnią bardzo ważna funkcję, ułatwiają korzystanie z internetu, pozwalają na lepsze, szybsze, bezpieczniejsze i wygodniejsze wykorzystywanie go. Pliki cookies potrzebne są do zalogowania użytkownika oraz do optymalizacji korzystania ze stron internetowych. Bez nich użytkowanie mogłoby być znacznie utrudnione. Czy informacja o cookies w sklepie internetowym powinna być widoczna dla odwiedzających stronę sklepu?

W jakim celu stosowane są cookies?

Ciasteczka mogą dostarczać bardzo ważnych informacji o aktywności użytkownika, o treści jaką przeglądał, czego wyszukiwał, co go zainteresowało, jak dostosował sobie stronę do własnych potrzeb. Nie służą jednak do identyfikacji użytkownika. Dostarczają informacji o danych komputera i przeglądarki stron internetowych poprzez dostarczanie niewielkich plików tekstowych które przechowywane są na urządzeniu końcowych Użytkownika. Pliki cookies mogą być wiec wykorzystywane w celu:

  1. dostosowania zawartości stron www do preferencji użytkownika oraz optymalizacji procesu korzystania ze stron internetowych
  2. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć w jaki sposób użytkownicy serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia lepsze dostosowanie strony do potrzeb użytkowników
  3. utrzymywanie sesji użytkownika serwisu internetowego, dzięki której użytkownik nie musi na każdej podstronie serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła
  4. dostarczenia użytkownikowi treści reklamowych bardziej dostosowanych do jego potrzeb.