Niektóre obszary sklepu mogą wykorzystywać cookies, czyli małe pliki tekstowe wysyłane do komputera Klienta identyfikujące go w sposób potrzebny do uproszczenia lub umorzenia danej operacji. Pliki te nigdy nie są wykorzystywane przez nas do zbierania poufnych danych a w większości przypadków służą do identyfikacji powracającego na nasze strony Klienta oraz do zbierania danych statystycznych wykorzystywanych wyłącznie na potrzeby firmy i nie udostępnianych osobom trzecim pod żadnym pozorem.

Cookie dotyczące sklepu:

  • informacje na temat sesji,
  • ostatnio oglądane produkty,
  • oddanie głosu w ankiecie.

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych

Z uwagi na zmieniające się przepisy o ochronie danych osobowych, przekazujemy Państwu komplet informacji, w tym na temat Państwa praw związanych z przetwarzanymi przez nas danymi osobowymi.

Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?

Administratorem twoich danych jest: Esystem, Władysław Salewski, 10-408 Olsztyn, Lubelska 36C, NIP: 7391977049

Jak się z nami skontaktować w celu weryfikacji lub usunięcia zapisanych danych osobowych?

Skontaktuj się z nami za pomocą poczty elektronicznej:

adres: e-mail: kontakt@psUff.pl

lub napisz do nas pod adres: psUff.pl, 10-408 Olsztyn, Lubelska 36C

Skąd mamy twoje dane?

Otrzymaliśmy je od Ciebie w momencie zakładania konta w naszym sklepie lub w momencie złożenia zamówienia.

Jaki jest cel i jakie dane przetwarzamy?

a) umożliwienie świadczenia usługi drogą elektroniczną

b) zakładanie i zarządzanie twoim lub twoimi kontami

  1. realizacja zamówienia

  1. obsługa reklamacji

e) kontaktowanie się z Tobą w celach związanych ze świadczonymi przez nas usługami

f) kontaktowanie się z Tobą, w tym w celach związanych z dozwolonymi działaniami marketingowymi, poprzez dostępne kanały komunikacji, w szczególności i za Twoją zgodą – przez e-mail oraz telefon;

g) realizacja płatności za zamówienia

h) cele podatkowe i rachunkowe

Dane, które możemy przetwarzać na poszczególnych etapach obsługi są to dane podane przez Ciebie, w szczególności: Imię i nazwisko, adres zamieszkania oraz korespondencyjny, adres e-mail, numer lub numery telefonów kontaktowych.

Komu udostępniamy twoje dane?

Twoje dane udostępniamy wyłącznie podmiotom uczestniczącym w procesie realizacji zamówienia oraz podmiotom zajmującym się u nas księgowością i rachunkowością. Są to firmy, które zapewniają realizację płatności, firmy kurierskie z których usług korzystamy oraz biura księgowo-rachunkowe.

Dodatkowo dane mogą trafić do Ceneo sp. z o.o., ale tylko w przypadku dobrowolnego wypełnienia ankiety zadowolenia z zakupu.

W ramach realizacji umowy z Kupującym Sklep jest upoważniony przesłać na adres poczty elektronicznej Kupującego zaproszenie do wypełnienia ankiety posprzedażowej. Ankieta służy zbadaniu opinii o przeprowadzonej transakcji. Kupujący może dobrowolnie wypełnić ankietę.

Jak długo przechowujemy twoje dane?

Przechowujemy Twoje dane osobowe do zakończenia aktywności sklepu lub do momentu wniesienia przez Ciebie sprzeciwu wobec takiego przetwarzania.

Okres przetwarzania w tym przypadku zostanie wydłużony do momentu wygaśnięcia obustronnych zobowiązań oraz na czas wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa.

W przypadku organizacji programów lojalnościowych, konkursów oraz akcji promocyjnych, w których możesz wziąć udział – będziemy przetwarzać Twoje dane przez czas ich trwania i okres rozliczenia wręczania nagród.

 
 

Cookies, czyli ciasteczka, to niewielkie pliki tekstowe zawierające dane informatyczne, które pozwalają na prawidłowe funkcjonowanie stron serwera. Są one przechowywane w urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki te pozwalają na rozpoznawanie urządzenia użytkownika i odpowiednie dostosowanie wyglądu do jego indywidualnych potrzeb. Cookies pełnią bardzo ważna funkcję, ułatwiają korzystanie z internetu, pozwalają na lepsze, szybsze, bezpieczniejsze i wygodniejsze wykorzystywanie go. Pliki cookies potrzebne są do zalogowania użytkownika oraz do optymalizacji korzystania ze stron internetowych. Bez nich użytkowanie mogłoby być znacznie utrudnione. Czy informacja o cookies w sklepie internetowym powinna być widoczna dla odwiedzających stronę sklepu?

W jakim celu stosowane są cookies?

Ciasteczka mogą dostarczać bardzo ważnych informacji o aktywności użytkownika, o treści jaką przeglądał, czego wyszukiwał, co go zainteresowało, jak dostosował sobie stronę do własnych potrzeb. Nie służą jednak do identyfikacji użytkownika. Dostarczają informacji o danych komputera i przeglądarki stron internetowych poprzez dostarczanie niewielkich plików tekstowych które przechowywane są na urządzeniu końcowych Użytkownika. Pliki cookies mogą być wiec wykorzystywane w celu:

  1. dostosowania zawartości stron www do preferencji użytkownika oraz optymalizacji procesu korzystania ze stron internetowych
  2. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć w jaki sposób użytkownicy serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia lepsze dostosowanie strony do potrzeb użytkowników
  3. utrzymywanie sesji użytkownika serwisu internetowego, dzięki której użytkownik nie musi na każdej podstronie serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła
  4. dostarczenia użytkownikowi treści reklamowych bardziej dostosowanych do jego potrzeb.